27 d’octubre 2013

Reflexions sobre un centre comercial

Farà uns 4 anys a Asunción (Paraguai) vam entrar a un centre comercial, i recordo que vaig pensar que no era gaire diferent als centres comercials que tenim aquí, ni a altres centres comercials que he vist en altres països europeus. Avui al veure l'inici del programa Salvados he recordat aquesta idea... No hi ha res més estèril i globalitzat que un centre comercial, que ens ven una realitat que no és la nostra.
A vegades quan entro al Gran Via 2 o a l'Splau imagino, com si fos dins d'una peli de ficció, que al sortir del centre comercial no estic a Barcelona i he tornat a Asunción o qualsevol altre país... Imagino que per algun estrany fenomen he perdut la noció del temps i de l'espai i estic perdut...
I llavors penso, potser no és una peli de ficció... Potser estic perdut en aquest metafòric centre comercial del principi del Salvados i ha arribat el moment de sortir fora... #lavidasigueigual
Paranoies que em venen al cap i tenia ganes d'escriure en algun lloc. I he pensat que aquest bloc era un bon lloc.
Si no has vist el programa, el pot veure aquí