30 d’agost 2006

La vuelta al cole

Després d’un mes d’inactivitat i de desconnexió del món digital torno amb les piles carregades! Ara tinc bastant material per fer entrades al bloc. Però anem per parts (like Jack the Ripper). En total he fet 3 setmanes de vacances. La primera va ser pel Camp de Treball de Cor Obert a Castellar de N’Hug. Després vaig treballar una setmaneta més i vaig fer 2 setmanes de vacances. Vam anar amb la Glòria a fer una ruta pel Nord: Cantàbria, Astúries i Galícia. I ara ja tornem a ser aquí, amb un munt de fotos, molts records i poques ganes de tornar a la rutina…
Durant aquests dies aniré penjant alguna cosa sobre aquestes vacances. I encara tinc pendents un parell d’episodis del viatge a Escòcia de l’any passat… Bueno, anirem poquet a poquet…

Una abraçada!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Oscar!! Tot un mes sense escriure res i només escrius això!!! Bueno avui no estic gaire inspirat (estic fent un descanset a la feina). Nomès escrivia per a que així ja tens el meu fotolog (picant a xepo, t'envia a la pagina...

Això sí, deixa constancia amb el nom que volguis, pero deixa constancia...

Fins aviat...