26 de setembre 2006

Munich i la Oktoberfest

Fa un parell de dies que estic a Munich. M'hi passaré 4 setmanes treballant a la "casa mare" de la meva empresa. I aprofitant l'ocasió, com que resulta que aquí estan de festa, m’he acostat a fer un cop d’ull a la Oktoberfest. Festa de la cervesa que se celebra a Munich a finals de setembre, com el seu nom indica...

La festa es fa en un recinte molt gran anomenat Theresienwiesen, per fer-nos una idea jo diria que es com 2 o 3 vegades el parc de la Ciutadella, tenint en compte que no soc gaire bo fent aquests càlculs. En tot el recinte hi ha com unes 14 mega-carpes (hi caben unes 1000 persones assegudes per que us feu una idea) amb taules per menjar i beure. Al mig hi ha un escenari on toquen bandes de música, llavors és quan la gent enfolleix i puja a les taules amb les seves gerres de litre a la mà per cantar i ballar. Tot un espectacle... Després a fora també hi ha taules. Ah, i només pots demanar cervesa si estàs assegut en una d’aquestes taules i no es pot sortir fora amb la gerra de beguda. Hi ha motíssima seguretat en tot el recinte.

Pels carrers que hi ha entre les “mega-carpes” hi ha paradetes de menjar, tendes de records, ... I després també hi ha una zona amb atraccions, que si una nòria, una muntanya russa, “atalaya”, el tren de la bruja, el tunel del terror, la casa del teto... en definitiva de tot.

Realment es un espectacle que s’ha de veure, no es pot explicar. Bé, ja explicaré alguna coseta més de munich durant aquests dies. Tot i que encara tinc post pendents d’aquest estiu i de l’estiu passat a Escòcia, em queden els dies d’Edinburgh. A veure ara que tindré més temps lliure (o no) els puc escriure.

Res més m’acomiado fins la propera.

Tschüss!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hallo!!
Wie geht's dir? Hast du betrunk?
Je,je, tens bona pinta d'alemany a la foto, veig que en aquest sentit ha estat fàcil l'integració, no has pogut escollir millors dies per viatjar a Munich!..

Que vagi molt bé!

Anònim ha dit...

Los primeros días y ya dejas de currar y te vas a la fiesta de la cerveza..."la cabra tira pa´l monte".

Aprovecha la experiencia y prueba todas las cervezas que puedas que aquí en tema de cebada estamos muy atrasados

Un abrazo y ánimo con los primeros días

litus

Anònim ha dit...

el público reclama más fotos y más comentarios del macro-botellón!!!jaja, tens fotos dels alps?
penja algo ja que ens morim d'enveja els d'aqui!!!jeje
ptns
pili