12 de març 2013

Reflexions pre-maratonianes

El proper diumenge 17 de març intentaré fer la meva primera marató a Barcelona. Dic intentaré, perquè no les tinc totes amb mi de ser capaç de recórrer el 42 km i 195m però ho intentaré. No he entrenat suficient per varies raons, entre d'altres el constipat  que vaig agafar al desembre i que m'ha acompanyat tot l'hivern. Deu ser que m'ha agafat carinyo... I ha anat per diferents fases, afonia, tos, mocs, tos, mocs,... Últimament també he tingut molèsties al tibial posterior i a les lumbars. Vamos, que estic a tope ;-)

Però bueno, les coses són con són i s'acosta el dia de la marató i jo tinc aquestes cartes i decideixo jugar la partida i amb il·lussió. Diuen que una de les qualitats que tinc és el cap, que sóc capaç d'aguantar-ho, que sóc un dièsel que va fent poc a poc. Doncs a veure si això juga al meu favor aquest diumenge.

L'altre dia vaig ser capaç de fer els 30km de la maratest i tampoc estava gaire segur de fer-ho. Ara només cal fer 12km més :-) Com diu l'amic Kilian:
Ningú ens va dir que hi anéssim. Ningú ens va dir que seria fàcil. Algú va dir que som els nostres somnis. Que si no somiem, estem morts...
Per tant, als seus 35 anys aquest noi de Can Pitiflú intentarà fer la 35ena edició de la marató de Barcelona 2013. Així que si estas per Barcelona aquest diumenge i no tens plans... pots sortir a animar! Perquè de ben segur que necessitaré molts ànims!!

Aquest es el recorregut

Fins diumenge!