23 de gener 2006

Escòcia (I) Barcelona - Girona - Glagow

El que tots esperàveu ja ha arribat...

Comença aquí el relat d'un dels viatges que tot aquell que se senti celta ha de fer almenys un cop a la seva vida. Un viatge als orígens, a la terra del nostres pares: ESCÒCIA.

La comunitat fou formada per sis intrèpids celtes que es disposaven a recórrer la illa en busca d'aventures i meravellosos indrets on descobrir els secrets d'aquesta terra.

Així doncs l'Eric, la Glòria, la Noe, l'Óscar, la Pili i el Raül vam partir de Barcelona el 5 d'Agost de 2005 d.C. rumb a les terres de William Wallace.

Tot va començar a l'estació del Nord on havíem d'agafar un autobús que ens portaria a l'aeroport de Girona. Vam començar amb emoció ja que vam estar a punt de perdre'l, però no va ser així. En menys d'una hora estàvem fent cua per agafar el bitllets de l'avió. Vam volar amb Ryanair amb destí l'aeroport de Prestwick, a prop de Glasgow. Tot i que vam anar amb temps, no vam pensar en fer cua per pujar a l'avió i vam sofrir el "síndrome de tonto el último" corrent per agafar lloc, sinó podia ser tots junts almenys a prop.

Un cop va aterrar l'avió vam viure una de les primeres experiències a la que poc a poc ens vam anar acostumant la resta de dies... el fred! Tot i ser estiu fot una mica de fred quan no toca el sol (que sol passar sovint). De l'aeroport a Glasgow vam anar en tren i un cop allà ja era gairebé l'hora de sopar, per tant vam anar a buscar l'alberg on dormiríem aquella nit.

És així com vam arribar a un dels albergs més fastigosos, regentat per un home a qui anomenarem a partir d'ara "puto hobbit de mierda". El nom de l'alberg és Globetrotters in Glasgow i el vam trobar a través de la web Gomio. És molt important que si algun cop aneu a Glagow MAI ANEU A AQUEST ALBERG. És possible que trobeu comentaris agradables en "Rating & Reviews", no poden ser veritat. El més problable és que els hagi escrit el nostre amic "puto hobbit de mierda" o els seus amics yonkis. L'aspecte d'una habitació és aquest:

Però el pitjor és la cuina, menjador i lavabos (terra amb moquetat, Déu meu quin fàstic!). Un lloc per oblidar... I que ens va fer veure les coses amb optimisme. Després d'aquest, la resta d'albergs eren una meravella en comparació... jejeje.

Després de sopar vam anar a dormir pensant que el millor estava per arribar. L'endemà anàvem a Stirling i havíem de conduir per primera vegada el cotxe per l'esquerra. Quina emoció!

continuarà...

Anònim ha dit...

Ahi estamos!!! que guayu volver a recordar el viajecito!En serio, me ha molado un monton volver a acordarme de todo pork ya parecia que quedaba lejos!!! El primer capítulo no puede traer recuerdos agradables de la casa de los borrachos ladrones ilegales......de mierda, pero seguiremos viendo las hazañas de los "heiry cows"!!!