21 de juny 2006

15è Diumenge Fotogràfic Nikon-HP

Per aquells que us agradi fer fotos teniu una cita el proper diumenge dia 9 de juliol a Barcelona. Se celebra el 15è Diumenge Fotogràfic Nikon-HP Ciutat de Barcelona. És un concurs fotogràfic, aquest any només de fotografia digital. Si vols participar t'has d'inscriure entre el 28 de juny i el 7 de juliol. A la web podeu trobar tota la informació de com i on fer l'incripció, les bases, premis,...
Jo vaig participar fa 2 anys i m'ho vaig passar molt bé. Va fer un dia molt maco i va ser genial poder fer fotos de Barcelona amb llums d'estiu. A més a més vaig tenir la sort del principiant i vaig guanyar un dels premis, el premi Maremagnum. Podeu trobar la foto en aquest bloc en el post titulat Maremagnum.
Aquest any, si tot va bé, tornaré a participar. Ja en tinc ganes. A veure si ens trobem fent fotos per Barna!

Una abraçada!

1 comentari:

Txema ha dit...

Mi camara a muerto. snif. Tendre que estrenar nueva en la Pasqua que viene.