11 de març 2008

Escòcia i el bloc dels viatges

Ahir vaig trobar per casualitat un bloc a Internet anomenat: El bloc dels viatges, que ha fet una entrada fent referència al viatge a Escòcia que relato en el meu bloc... Quan ho vaig trobar em va fer il·lusió descobrir que algú, a part de la gent coneguda, havia trobat interès en aquest bloc i sobretot en el viatge a Escòcia. Des d'aquí agraeixo molt aquest interès i felicito a l'autor del bloc del viatges per la seva feina. El seu bloc és molt recomanable si estàs buscant idees per fer un viatge, i està molt ben fet. Bona feina! A partir d'ara podreu trobar un enllaç a la secció d'enllaços a altres blocs.

Això m'ha fet pensar que el relat del viatge a Escòcia està incomplet, tot i que aquest estiu farà ja 3 anys que el vam fer. I m'ha animat a concloure'l. Si la memòria no em falla queden 3 entrades per fer. Ens vam quedar a Edimburg el 13 d'Agost de 2005. Després d'un merescut descans és l'hora d'anar a voltar per la ciutat...

3 comentaris:

Raül ha dit...

ooooooooooo k grande!

Te pillo el clock de LOST!!!!

Un abrazo

Raül

David ha dit...

Q frikiiiiiiiiiiiii!!!!!!

es inmenso el reloj

ta luek!

Laura Sanglas ha dit...

Bones!!
Veig que sou molt viatgers!!
Jo estic preparant una ruta per Escòcia per aquest estiu i he trobat molt interessant el teu blog, tot i que veig que ha costat acabar de nerrar l'experiència, jejeje
Felicitats!!

Laura