10 d’octubre 2008

3 anys de blog

Han passat ja 3 anys des de la primera entrada d'aquest bloc. En un principi la meva idea era anar ficant fotos especials, fetes amb alguna tècnica concreta, original, de llocs màgics,... Però poc a poc el bloc ha anat canviant, igual que ho he fet jo. Ha anat evolucionant començant per incloure descripcions de viatges i excursions, això si, sempre acompanyades de les fotografies de rigor. També van començar a tenir cabuda historietes del món celta i la música celta, una de les meves preferides. I després va començar la odissea del relat del viatge a Escòcia en fascicles (encara queden un parell per escriure...). Entremig més excursions i alguns moments especial de vida amb l'associació, el grup de joves, els amics, a pasqua,... I poc a poc també he anat fent ressò d'algunes propostes o mogudes socials. I ara les curses! Queda un mes per la Behobia-San Sebastian!!

El bloc ha anat creixent, igual que jo, i últimament cada vegada em costa més escriure, tinc posts començats en esborrany però que encara estan per completar. Serà el bloc un reflex de mi mateix? M'hauré de posar les piles...

Sigui com sigui, encara tinc ganes de continuar amb el bloc, intentaré escriure mes sovint. Que no em faci tanta mandra!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Serà casual?!?!?
Avui tenia intenció d'entrar al blog per fotre't canya per veure si renovaves i... sorpresa!!!
Me n'alegro que tornis a escriure!
Si el blog és un reflex... voldrà dir que deixem molt de temps en els altres (facebook :P ) i ens en dediquem poc a la nostra persona?!?!?
Aquí ho deixo!

Un petó!

D'algú que ha tingut un cap de setmana genial!!!