23 d’octubre 2008

Queda molt poc per Behobia...

Avui mirant el calendari m'he adonat del poc temps que queda per la Behobia-San Sebastian! Cursa de 20 km a la que em vaig apuntar un dia de follia contagiat per l'esperit d'uns quants CAPuys... Però jo no estic al mateix nivell que ells, sóc un principiant i encara em queda molt per entrenar i poc temps per fer-ho. Cada cop queda menys temps i és més gran el "acolloning" que porto a sobre. No sé si seré capaç de recórrer la distància que separa Behobia de San Sebastian amb les seves pujadetes i les seves baixadetes...

Però almenys ho intentarem. Caldrà una bona dosi de "pintxos", zuritos i txacolí per afrontar una gesta tan gran!
En uns 15 dies tornarem novament a Donosti però aquest cop ho viurem d'una manera diferent. Tan de bo siguem capaços d'arribar a la recta final de l'Alameda del Boulevard amb el cap ben alt i 20km a les cames.

Força CAPUY!

*Imatge de la recta final de l'album Flickr de la web Behobia-San Sebatian

1 comentari:

Glòria Mascarell ha dit...

Jo i el meu genoll també tenen això que dius de l'acolloning però segur que ho superarem!!!!

Un petó!

Glòria