03 d’octubre 2005

Barcelona Skyline

A partir d’avui incloc un nou element al blog. Sota del títol he afegit un enllaç dinàmic a una foto de Barcelona quan surt el sol. Cada dia podreu veure aquí la foto del dia. Aquesta foto no és meva, ja m’agradaria... És de la web http://www.barcelonaskyline.com on cada dia es publiquen les fotos de com desperta la ciutat. Hi ha un arxiu de fotos des del 2004. Us convido a visitar aquesta web, així podreu buscar, per exemple, com va començar un dia que hagi estat especial per vosaltres en aquests últims anys...

Quan vaig descobrir la web em va agradar molt la idea, la trobo senzillament genial. I és d’admirar la constància dia rera dia... Jo seria incapaç de aixecar-me d’hora tots els dies ;)

Aquí us poso una de les fotos d’avui, just en el moment que surt el sol


Aquesta vista de Barcelona, està agafada des de Collserola, des d’un turó que hi ha per sobre la carretera de les aigües. Jo he pujat més d’un cop amb el Juanjo en bicicleta, costa però val la pena! Si podeu fer una escapada, no ho dubteu!

Petons!!!

1 comentari:

lipi ha dit...

im-presionant, ara falta buscar algú que faci la mateixa foto des d'un lloc paradisiac del pirineu i cada dia ens alçariam millor.
cada cop...em paro més a pensar si el lloc on vull viure es aquesta macro-ciutat on ningú te temps per res ni per ningú. ?¿ reflexione-m'hi
un ptonas!!!
merci per felicitar-me!!!
ke vagi mooolt be el super-CAP!!!fes-lo eeee!!!