14 d’octubre 2005

Bastiments

Avui una mica d'excursionisme... El dia després de reis de 2005 vam anar d'excursió al pic de Bastiments (2.881 m). És una excursió molt maca i a més a més si la fas a l'hivern pots descobrir que les raquetes no es fan servir només per jugar a tenis ;)
Ens vam aixecar de bon matí per anar amb cotxe fins a l'estació d'esquí de Vallter2000 (Ripollés) carregats amb tots el material necessari: raquetes, crampons, bastons i piolets. Abans d'arribar vam fer una paradeta per fer un bon esmorçar que ens donés forçes per la pujada. Un cop arribats a l'estació deixem els cotxes a l'aparcament(2.085 m) i enfilem el camí de pujada fins el refugi d'Ull de Ter (2.220 m). Allà parem per posar-nos les raquetes.

Un cop preparats per l'aventura continuem pujant cap el coll de la Marrana (2.515 m)

Un cop arribats al coll podriem continuar recte i anar cap a la Vall de Núria, però el nostre objectiu avui és el pic de Bastiments, per tant girem a la dreta per enfilar la pujada final.

I finalment fem el cim! I com sempre, quan arribes a dalt de tot oblides una mica els patiments del camí i veus que ha valgut la pena!

Moltes Gràcies David i Belen per portar-nos fins el cim! Va ser un dia genial i espero que en poguem repetir molts més!